مطالب مرتبط:
تسهیل تبادلات متنوع با استفاده از بریج بین شبکه ها
افزایش یارانه های کالابرگ از امروز/ استفاده از یارانه تشویقی دیگر هیچ شرطی ندارد/ شیوه های مختلف استعلام اعتبار باقیمانده و پاسخ به سوالات
سو استفاده قطر از امتیاز میزبانی؛ فقط 1000 بلیت برای ایرانی ها!
استفاده از مشاوران بین المللی برای تامین زیرساخت 2 شهر جدید جنوب
کاهش 37 درصدی مصرف آب با استفاده از سیستم آبیاری هوشمند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-06فناوري

تسهیل تبادلات متنوع با استفاده از بریج بین شبکه ها 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: با استفاده از بریج بین شبکه ها، شبکه امنیتی تبادلاتی  دنبال شده و موفق به تسهیل تبادلات مختلف و ایجاد لیکویدیتی پول در دسترس کاربران شده است.

این ابزار همگانی سازی تراکنش ها را تسهیل کرده و به کاربران امکان می دهد با سرعت و کارآیی بالا از خدمات و امکانات مختلفی که هر شبکه فراهم می کند، بهره مند شوند.

  سید مهداد خاتمی در رویداد هند تصریح کرد: از این راه، کاربران می توانند به راحتی ارزهای مختلف را با یکدیگر تبادل کنند و در معاملات خود از لیکویدیتی بالا بهره مند شوند.

ما توانسته ایم به عنوان یک پیشوای نوآور در دنیای بلاکچین، این اقدام نوین را در صنعت بازی ها، دی اپ ها و تبادلات مالی با ارائه امکانات بی سابقه انجام داده و به راحتی ارتباطات بین شبکه ها را فراهم کرده است.

  کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: با ورود به Q2 و مرحله بعدی شبکه تبادلات مالی به طور اصلی بر بستر بلاک چین تعریف می شود، نقش اساسی در انجام تراکنش های DEX بازی می کنند.

این قراردادها، با حذف شکاف ارتباطی بین خریدار و فروشنده، به امکان کنترل و دست کاری کمتر در بازار رمزارزها انجامیده و امنیت تراکنش ها را تضمین می کنند.


برچسب ها: کارشناس مسائل اقتصادی - مسائل اقتصادی - کاربران - اقتصادی - شبکه - مختلف - بهره مند
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل تبادلات متنوع با استفاده از بریج بین شبکه ها 

تسهیل تبادلات متنوع با استفاده از بریج بین شبکه ها